Sazmani

ضمانت بازگشت محصول برای ایجاد حس رضایتمندی و خریدی به‌یادماندنی توسط شما مشتریان گران‌قدر توسط فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی " سارای " در نظر گرفته‌شده است. هدف از اجرای این طرح جلب اعتماد شما عزیزان در خریدهای اینترنتی، حس لذت خرید از فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی "سارای" می‌باشد.
شرایط بازگرداندن کالا – اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
توجه بند ۱: ازآنجاکه " سارای " یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین صنایع‌دستی است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است.( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر باهدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود )
•اگرهنوزسفارش ارسال نشده باشد، باید هرچه سریع‏تر به واحد پیگیری سفارش‌های "سارای"(شماره تلفن 04133346413 ) اطلاع داده شود.
•اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
•برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود باشد، از آن استفاده‌نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
•لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی دربسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
•همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
– اگر در اثر حمل‌ونقل، آسیب‌دیدگی ایجادشده باشد.
• آسیب‌دیدگی باید حداکثر طی ۷۲ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش " سارای " اطلاع داده شود.
• با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل‌ونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل‌ونقل است و " سارای " تنها در صورت تائید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
• لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت ۷ روزه را از بین خواهد برد.
–اگر تفاوت در رنگ و مدل چشمگیر باشد.
توجه: ازآنجایی‌که محصولات عرضه شده در سارای توسط دست‌ساخته می‌شوند، تفاوت ناچیزی بین محصولات دیده می‌شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
•لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
•از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش " سارای "، جداً خودداری کنید.
• برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و ارسال شود.
•برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
•در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و از طریق واتس آپ به شماره تلفن 09924916271ارسال نمایید.
•اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
•بسته خود را به آدرس موجود در قسمت تماس با ما ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تائید کارشناسان خدمات پس از فروش " سارای " برسد، هزینه‌های ارسال به عهده “سارای “ است.
– در صورت انصراف از خرید، یا تائید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان " سارای " ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
درخواست خود برای استفاده از طرح ضمانت بازگشت را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– از طریق شماره تلفن ثابت 04133346413 و یا شماره تلفن همراه 09924916271 با خدمات پس از فروش" سارای"تماس بگیرید.
– یا به [email protected] با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.